Czuję się staro… 18 rok zycia zaczęłam.. czas z soba skończyć :P
A serio : złamałam, a raczej, nagięłam troszkę swoją powycieczkową obietnicę i wypiłam pół kieliszka szampana – nie chciało mi się w Sylwestra z tatą kłócić. Później ogladałam MTV Classic i puścili utwór mojego dzieciństwa ;) Jak się przeprowadziłam jakieś 10 lat temu tu, gdzie teraz mieszkam i kumplowałam się z moja rówieśniczką Magdą – często na MTV leciał właśnie ten kawałek – wszyscy go śpiewali, nikt nie wiedział, bo się tym nie interesował, kto go wykonuje – dziś juz wiem – Unlimitetd – No, No, No – pewnie niektórzy z was (starzy jak ja, lol) mogą kojarzyć, wyginajaca się pani powtarzająca w kółko : no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no more limits… To był hicior :) Nie to czego młodzież teraz słucha XD. Jakby mało starości było, to rozmawiałam przez telefon przez pół godziny z Kaśką i było całkiem miło – niekoniecznie dlatego, ze jej w tym roku też sylwester nie wypadł gdzie indziej, tylko w domu ;)Po częsci napewno dlatego, że jej o Mystic Festival opowiadałam XD. Jakaś wróżka w tv powiedziała że 2004 będzie bardzo dobry dla samotnych, urodzonych w drugiej połowie roku, powinni odnaleźć swoje drugie połowy (lol) i wogóle „dla nich gwiazdy świeca najjaśniej”; yeah that’s me :) Oprócz tego powiedziała jeszcze, ze ten rok to rok „judaszowy” czy jakoś i ze każdy powinien uważać, bo bardzo prawdopodobne jest, że wśród jego znajomych będzie ktoś kto będzie chciał go zdradzić (przyznawać się od razu, bo potem będzie bardziej bolało XD) Oki pierwsza notka w 2004roku, więc moze jakieś postanowienia… Pomyślmy :…. eee lepiej nie – nikt nigdy nie spełnia swoich noworocznych postanowień, więc lepiej sobie daruje i pod koniec roku pochwalę sie (albo i nie :P) co udało mi się zrobic :)

ps1. lol the Last Samurai od 8 w kinach w całej Europie – yeah.. Tommy Tommy Tommy&Gina, czyż to nie piękna para? XD
ps2. mój pierwszy sylwester przed telewizorem..nie żebym narzekała ale w przyszłym roku jakiś wypad wykombinować gdzieś musze…bo się uduszę ;)
ps3.a dzisiaj chyba na Powrót Króla idę :D
ps4. już nie marudzę i idę podzwonić do innych ludków siedzących w domach (praktycznie zadnemy z moich znajomych ten sylwester nie wyszedł.. klątwa jakaś czy co ?)