unpretty blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2003

Widzieliście kiedyś koncert na którym przez 2 godziny 6 prawie 50letnich facetów skacze po scenie. Na którym pałkarz tańczy zadziwiając samego wokalistę ? Na którym gitarzyści robią ze swoimi gitarami wszystko co tylko da się zrobić ? Podrzucaja do góry, okręcają wokół szyi, pasa i czego się jeszcze da ? A jeden z nich „bije” 3metrową zespołową maskotkę w czułe miejsce, gra między jej nogami i z nią „walczy” grając ? Wokaliście nie wystarcza scena i musi miec rusztowania żeby się wyszaleć jakmałpka normalnie ;) Na którym 250.000 ludzi śpiewa z zespołem każde słowo ? O czym mówię ? Rodzice zrobili sobie prezent Mikołajkowy i sprawili sobie dvd, a ja dostałam Rock In Rio i jestem właśnie „po 2 godzinnym” koncercie :) Byłam w szoku, bo zupełnie zapomniałam o tym że dzisiaj są Mikołajki ;) Pozdrawiam wszystkich Mikołajów :P I wogóle wszystkim wszystkiego.. Ah, jaka ja jestem miła ;p
Co do pustki, pustki już nie ma, wczoraj było znudzenie, dzisiaj jest radość.. co będzie jutro ?

Na pewno nie raz się tak czuliście. Ja też nie raz tak miałam, jedna rzecz cieszy a zarazem druga smuci. Okropne uczucie. Bo przecież nie można cieszyć się i smucić równocześnie. Bo z tego równania nie wychodzi nic. Wychodzi pustka. A pustka to najgorszy wynik jaki może powstać. Nie chcę się tak czuć…

Dzień jaki ? Nie wiem. Dziwny. Najpierw przyjazd do szkoły o 7:18 nie zapisałam co trzeba było zrobić z fizyki i jakos nie wpadłam na pomysł wysłania do kogoś smsa więc musiałam spisać… I zrozumieć. Dobrze że tak zrobiłam, facetka z uśmiechem na ustach powiedziała że ostatnie w tym semestrze podniesienie adrenaliny. Ja Kornel i Kaśka patrzymy na siebie.. nieee Kartkówka. Dwa zadania, ale nawet w miarę poszło :) Później angielski. Mówiłam ‚spicza’ 4+, bo facetka jest chyba głucha ;) Później, później skopałam chemię, nudziłam się na biologii i zamiast słuchać o komcercyjnym bubku Adasiu i jego sonetach na polskim rysowałam góry na kartce ;) A jutro bęzie pytać z analizy sonetów. Babka ma świra na punkcie Micka :/ I cała klasa cierpieć musi ;) W domu wkurzył mnie tata. On mnie często wkurza. Jakieś 340-50 dni w roku.. Straszny człowiek. A jutro kolejny ‚starszny’ dzień. Przepraszam, szkołą jest od starszenia czy od uczenia ludzi ? Maskara.

Miałam dzisiaj śliczny widok rano. Dwa pasy nieba, różowy i fioletowy. Nie prawie-różowy i prawie fioletowy. Normalne, ostre kolory nieba.. fantastyczny widok… Ciekawa jestem czy ktoś jeszcze na to uwagę zwrócił…

Życzcie szczęścia jutro na 7 lekcji
(niemiecki ;))

nió lók

4 komentarzy

No i jest. Wczoraj zrobiłam rysuneczek, dzisiaj dodałam tylko czcionki, skodowałam i jest :) Świetny dzień miałam. Śnił mi się Janick (nieee nie to co myślicie, ten lay mi się śnił ;p) i coś jeszcze ale nie pamiętam. Mama też miała dziwne sny, śniło jej się że tata sprzedał samochód ale facet dał mu 3/4 banknotów, szcztucznych, tych takich, z których kiedyś były notesy robione ;) Starczyło na jakiegoś rozwalonego, niekompletnego malucha ;D Wczoraj zaczęłam się uczyć po 22 PO, biologii i historii. Z PO klaśówka, dostałam 4 ;) Później biologia, babka chciałą pytać Karolinę, ta ją zaczęła błagać żeby zapytała ją jutro, później to samo z Magda, wkurzyła się i zrobiłą klasówkę. Dostałam 4 :D Pyrka rozdawałą zagrożenia z fizyki a ja nie dostałam, czyli żartowała z tym moim zagrożeniem ;) Ogólnie GIT :D Tata przykleił mi do ściany (klejem.. bo na taśmę nie chciało) plakat z koncertu, zdjęcie stoi na szafce.. jest GIT ;) Mama zaczęła słuchać Maiden. Seryjnie ! W samochodzie codziennie rano, a wczoraj jak u mnie była leciały w całości dwie płyty, „trochę” głośno… I nic, podobało jej się ;) Mama się nawraca. Yeah :D
A teraz layout : biały mi się znudził ;) Po za tym był prawie miesiac (oprócz 2 dni..) No a po za tym, wrazenia po koncercie cały czas utrzymują się na wysokim poziomie :) A teraz why Janick..Jakbym miała dać sześciu chłopa to by się zbyt tłoczno zrobiło i coś bym skopała ;) Bruca nie chciałam bo on jest wszędzie (takie już życie wokalisty) Steva też nie, bo jakbym codziennie patrzyła na moje muzyczne guru, to by mi zbrzydło… a tego nie chcemy ;) Z pozostałych najlepsze fotki miałam właśnie Janicka, po za tym podoba mi się (skromnie) blend mój ostatni, i chciałam coś w tym stylu zrobić, miało być żywo, kolorowo, dynamicznie, tak jak na koncercie. Tytuł strony też dużo mówi ;) Jak dla mnie – się udało, Wasza ocena należy do Was ;) Ale szybko tego laya i tak nie zdejmę :D

będzie krótko bo nie mam na nic, słownie na nic czasu ostatnio.
Jak będę miała, a nawet jak nie będę miała to niedługo, jutro pojutrze, coś koło tego zrobię sobie lay z Maiden, nie mogę ochłonąc po koncercie, nie mogę wytrzymać wiedząc że zbyt szybko ich znowu w Polsce nie zobaczę :( I nie mogę nie wkurzać się na mojego kompa któremu nie odpowiadaja wszystkie aplikowane mu przeze mnie kodeki, a więc nie mogę pooglądać sobie urywków z koncertu które mam na kompie :( Pocieszajace jest to że mama juz raczej postanowiła że na gwiazdkę zrobi sobie prezent w postaci dvd, czyli gina zaraz będzie zamawiać rock in rio :D oprócz tego www.maiden-fan.prv.pl moja pierwsza stronka, nie śmiać się, początki zawsze sa śmieszne. To tyle. Będę jak .. będę :P

love Ya @ll :D

  • RSS